preloaded image for much better performance;)

Webdesign a konverzní cíle

Jakmile návštěvník webu dosáhne konverzního cíle, stává se z něj zákazník. Plnění konverzních cílů tedy představuje hlavní účel webových stránek. Proto konverzní cíle řadíme mezi důležité aspekty pro stavbu webu.
 

Kvalita webových stránek bývá posuzována podle různých aspektů. Jedním z nejdůležitějších faktorů vypovídající o kvalitě stránek je tzv. míra konverze webu. Konverze je přeměna návštěvníka webu v zákazníka.


Konverzní cíle mohou mít různou podobu jako např.:

  • objednávka

  • registrace k odběru novinek

  • zobrazení určité stránky (kontakty, ceník, detail produktu)

  • zaslání poptávky

  • provedení rezervace

Aby na webových stránkách docházelo k naplnění konverzních cílů, je nutné vytvořit podmínky pro průchodnost konverzních cest. V případě snížené průchodnosti, dochází k nežádoucímu poklesu konverzního poměru a celkovému snižování efektivity webových stránek. Mezi nečastější překážky snižující průchodnost konverzních cest patří nevhodně umístěné odkazy, nevhodné rozmístění prvků na stránce, nevhodná barevná schémata, komplikovaná navigace, velikost funkčních prvků atd.

Naše řešení podpory dosahování konverzních cílů

Při navrhování webových stránek zohledňujeme celou řadu faktorů, které spolurozhodují o tom, zda návštěvník na webu zůstane a zda se v rámci návštěvy webových stránek dostane až ke konverznímu cíli.
Neustále sledujeme aktuální trendy a při návrhu řešení klademe důraz na mnoho aspektů, jako jsou například:
  • rozmístění objektů
  • barevné schéma
  • typografie
  • ergonomie
  • responsivní design, přizpůsobení zobrazení webu na mobilním telefonu, tabletu, notebooku, stolnímu počítači

více zde: webdesign

 

pravysloupec-esetmobil-417.png


IT & Marketing

Snižujeme náklady, srozumitelně radíme a komplexně zajišťujeme vše v IT a marketingu.
 

pravysloupec-barracuda.jpg
Poskytujeme služby účinného ve světě rozšířeného zařízení pro antispamovou ochranu.

pravysloupec-skylink.jpg
V oblasti marketingu jsme byli oceněni za mimořádný přínos k dosažení 1.000.000 aktivních karet Skylink.