Internetový marketing

Webové stránky a e-shopy jsou vytvořeny a provozovány za účelem, aby jej navštívila cílová skupina návštěvníků a následně, aby tato cílová skupina návštěvníků provedla akci, nazývanou jako konverzní cíl. Typickým konverzním cílem je například na e-shopu „provedení nákupní objednávky“.

V kybernetickém prostoru internetové sítě existuje mnoho způsobů, jak ovlivnit návštěvníky požadované cílové skupiny tak, aby se dostali na vaše webové stránky a e-shopy a následně tam realizovali konverzní cíl.

Cesta ke konverznímu cíli může být také jednoduchá a levná. To na základě vhodně navrženého mixu prostředků internetového marketingu. Je možno používat a kombinovat tzv. proklikové kampaně (PPC, Pay Per Click), reklamní bannery na významných navštěvovaných serverech, remarketing, PR články, zpětné odkazy a další.

Realizace internetového marketingu

Na základě konkrétních specifických požadavků navrhujeme vhodný marketingový mix z hlediska parametru výkon/cena.

Účinnost internetové reklamy je pravidelně měřena a vyhodnocována a následně podle těchto výsledků modifikována.

Klient má neustálý přehled o účelnosti vynaložených nákladů do internetové reklamy a prostřednictvím pravidelných konzultací přispívá svými názory do návrhu na následné postupy.