Webové stránky a E-shopy

Pro realizaci webových stránek i e-shopů využíváme vlastních vyvinutých specifických technologií. Jedná se o frameworky, jejichž technologická úroveň a funkcionalita je neustále podporována a ověřována na realizovaných projektech. Prostřednictvím těchto našich technologií dochází k implementaci webových stránek a e-shopů v krátkém čase a s plnohodnotnou uživatelsky jednoduchou administrací a funkčním responzivním graficky řešeným layoutem.

Významnou časovou složkou realizace projektu tak představuje příprava a implementace obsahu. Informační obsah zpracováváme exportem a importem dat prostřednictvím různých datových formátů nebo datovou integrací prostřednictvím specificky vytvořených skriptů a spouštěných cronů.

Webové stránky na redakčním systému CMS (Content Management System)

Webové stránky implementujeme na vlastním řešení redakčního systému CMS. Redakční systém obsahuje jednoduchou administraci vycházející z editace stromové struktury menu webových stránek. Jednotlivé uzly stromové struktury představují jednotlivé stránky, které je možno neomezeně editovat. Specifikem tohoto řešení je komponentní stavba datových struktur přímo v administračním prostředí, která umožňuje uživatelům téměř neomezené možnosti v oblasti správy informačního obsahu webových stránek. Toto vlastní řešení eliminuje nevýhody redakčních systémů tytu open-source, zejména v oblasti bezpečnosti provozu.

Content Management System

Realizace e-shopu

Realizace e-shopu začíná tvorbou grafického návrhu webového designu. Schválené grafické podklady se prostřednictvím CSS stylů implementují do již hotového frameworku, který obsahuje standardní proces nákupu a další související funkce. E-shop lze doplnit o další specifické funkcionality definované zadavatelem a možno propojit databáze produktů s jinými systémy.

Provoz a internetový marketing

Webové stránky a e-shopy bezpečně provozujeme ve vlastním datovém centru a také poskytujeme služby internetového marketingu, které přivádějí potenciální zákazníky z internetu, viz internetový marketing.